! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

تبلیغات اینترنتی منبع درآمد اصلی گوگل به حساب می آید و حالا این شرکت تغییراتی در قوانین استفاده از خدمات اش به وجود آورده که به این شرکت اجازه می دهد از تصویر پروفایل کاربرانش برای تبلیغات اینترنتی استفاده کند.

خود گوگل آنها را اینگونه توصیف می کند که نظرات، پلاس ها و نقد و بررسی شما را در کنار تبلیغات اینترنتی به دوستان تان نشان می دهد تا آنها نیز از نظر شما در مورد آن محصول مطلع شوند. اما در واقع این استفاده از تصویر کاربران، برای تشویق دوستان آنها جهت خرید یک محصول اینترنتی است.

این نمایش تصاویر، محدود به حلقه دوستان شما در سرویس گوگل پلاس خواهد بود، اما به هر حال احتمالا این موضوع به مذاق کاربران زیادی خوش نخواهد آمد که از تصویر پروفایل آنها در تبلیغات اینترنتی استفاده شود.

خود گوگل نیز به خوبی از این موضوع مطلع است و این گزینه را در اختیار کاربران قرار داده تا این سیستم را برای پروفایل شان غیر فعال کنند.

اما به هر حال بسیاری از کاربران از این موضوع و وجود چنین گزینه ای مطلع نخواهند شد و گوگل با این روش جدید از توصیه کاربران برای تبلیغ محصولات استفاده خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی