! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

پله های ترقی !

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۱۰ ب.ظ

 من اگه باشم چون الان گیر پیاده سازی پروژه pso ام میگم رو پله ی چهارمم ( چطور باید انجامش بدم ) !!!

شما رو کدوم پله اید ؟؟

حالا ادامه رو ببینید و نظر بدید ...



قدم ها

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
mozhgan hatami

نظرات  (۵)

اگ من باشم که میگم رو پله اولم و نمیخام psoرو انجام بدم!!1
ولی از اونجا ک مجبورم و باید این درس رو پاس کنم میپرم رو پله سوم !!!
حالا ک میخام انجام بدم ،ی سوال پیش میاد که چطور باید انجامش بدم،پس میرم رو پله چهارم!!!
ولی هر کار میکنم نمیتونم از پله پنجم بالاتر برم ،نمیشه که نمیشه ه ه ه ‍‍‍!!!
خلاصه انقد بالا پایین میرم تو این پله ها و خدا میدونه آخرش چی میشه !!ولی سخت منتظر رسیدن امداد غیبی ام!!!
به نظرتون امداد غیبی از راه میرسه ؟؟؟
پاسخ:
ای بابا دوست عزیز اگه به جای این همه شک و تردید تمام مرحله ها رو یکی یکی طی کنید مطمئن باشید به آخر کار و اون بالا بالاها میرسین..
در کل ممنمون وتشکر از نظرات خوبتون
سلام
جالبه هاااا هرجور که فک میکنم میبینم روهمه پله ها هستم!!!؟
پاسخ:
اعتماد به نفس بالا به این میگن ! خیلی خوبه ..
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۵ Ali Reza Tavallaei Rad
payam khani
سلام
جالبه هاااا هرجور که فک میکنم میبینم روهمه پله ها هستم!!!؟ 

سلام این نظر رو ک خوندم مردم از خنده ... 
پاسخ:
سلام .
ولی آقای تولایی واسه من جای سواله که  آقای خانی چند تا پا دارن که رو همه پله ها هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس آشنا خدمتت عرض کنم که امدادغیبی که نه ولی ناراحت نباش شرایط هممون یکیه یا میافتیم یا بازم میافتیم دگ:-).
پاسخ:
 دوست ناشناس که نمیدونم غریبه ای یا همکلاسی ولی همینی که آقای خانی میگه درسته !!!

یا میافتیم یا میندازتمون ..
پس دوستان بیاین خودمون بیافتیم دگ!!!
اینجوری هم سنگین تره هم اینکه دگ غروووورمون له نمیشه‍...... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی