! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن
دلت را بتکان
اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین

 

مطالب خواندنی, تجربه, عشق های بچه گانه

 

بگذار همانجا بماند
فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن به دیوار دلت ...

 

مطالب خواندنی, تجربه, عشق های بچه گانه

 

دلت را محکم تر اگر بتکانی
تمام کینه هایت هم می ریزد
و تمام آن غم های بزرگ
و همه حسرت ها و آرزوهایت ...

 

مطالب خواندنی, تجربه, عشق های بچه گانه

 

باز هم محکم تر از قبل بتکان
تا این بار همه آن عشق های بچه گربه ای هم بیفتد!

 

مطالب خواندنی, تجربه, عشق های بچه گانه

 

حالا آرام تر، آرام تر بتکان
تا خاطره هایت نیفتد
تلخ یا شیرین، چه تفاوت می کند؟
خاطره، خاطره است
باید باشد، باید بماند ...

 

مطالب خواندنی, تجربه, عشق های بچه گانه

 

کافی ست؟
نه، هنوز دلت خاک دارد
یک تکان دیگر بس است
تکاندی؟
دلت را ببین
چقدر تمیز شد... دلت سبک شد؟

 

مطالب خواندنی, تجربه, عشق های بچه گانه

 

حالا این دل جای "او"ست
دعوتش کن
این دل مال "او"ست...
همه چیز ریخت از دلت، همه چیز افتاد و حالا
و حالا تو ماندی و یک دل
یک دل و یک قاب تجربه
یک قاب تجربه و مشتی خاطره
مشتی خاطره و یک "او"...

 

مطالب خواندنی, تجربه, عشق های بچه گانه

خـانه تـکانی دلـت مبـارک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
mozhgan hatami

سخن دل

نظرات  (۴)

۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۱ هادی اسدی
مطلب قشنگی بود خانم مهندس
این مهندسی که میگم ؛ دگ از اون مهندسای الکی نیستا
ایندفعه دگ واقعا مهندس شدین

پاسخ:
تشکر.
نه بابا مهندس کجا بوده !!
ما مدرکمون تکنولوژی فناوری اطلاعات میخوره  به ما که رسید مهندس حذف شد!
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ هادی اسدی
جدی حذف شد؟؟؟
چ بد!!
۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۳ Ali Reza Tavallaei Rad
پس چرا برای من هست ؟؟؟؟

مهندسی فناوری اطلاعات نوشته برامون 


در جواب آقای اسدی 
هادی اسدی باز برو توی وبلاگت گلایه کن  ههه هه ه ه ههه هه 
پاسخ:
واسه کاردانی ما هم بوده اگه الانم باشه کلا مهندس به حساب نمیاد !!

سلام عزیزم.
وب خیلی قشنگ و پر محتوایی داری.
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی