! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان


شاید عجیب به نظر برسد، اما رندی، خواهر مارک زاکربرگ، در کتاب جدیدی که برای کودکان منتشر کرده، از خطرهای تلف کردن وقت در اینترنت گفته و از آن ها می خواهد که به دنیای واقعی برگردند.

این کتاب مصور "دات" نام دارد و در آن کودکان تشویق می شوند که دست از سر اینترنت برداشته و به فعالیت هایی بپردازند که در تبلتشان یافت نمی شود. در حقیقت، دات نام شخصیت خیالی یک دختربچه خردسال است که عاشق تکنولوژی بوده و بر روی دستگاه های دیجیتالش تعصب خاصی دارد، و به تدریج در می یابد که زندگی چیزی فراتر از صفحه نمایشگر و دنیای درون آن است.

رندی زاکربرگ پیش از این هم کتابی با عنوان انگلیسی Dot Complicated نوشته بود و در آن از چگونگی تاثیر تکنولوژی و رسانه های اجتماعی بر روی زندگی آنلاین و آفلاین ما سخن به میان آورده بود. با همه این تفاسیر باید دید برادر رندی، یعنی مارک، که همیشه مردم را به داشتن زندگی اجتماعی آنلاین ترغیب کرده، چگونه با طرز تفکر خواهرش که بچه ها را به جدا شدن از اینترنت تشویق می کند، کنار خواهد آمد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۹
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی