! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

تبلیغات ضدسیگار می توانند تا حدی به یادماندنی و تاثیرگذار باشند که حتی انسان‌ها را از کشیدن سیگار بازدازند. در اینجا بهترین تبلیغات بر ضد سیگار را برای شما جمع آوری کرده ایم.

 

خودکشی با سیگار

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!



این کار خودکشی است، چونکه انتخاب خودت بوده است. همین امروز سیگار را ترک کن!




سیگار قاتل است

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

سیگار کشیدن تنها خودکشی نیست. قاتل هم هست. دود سیگار یه طور غیرمستقیم نیز سبب بیماری‌های فراوانی می‌شود.

 

 


بوسیدن مرگ


12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

سیگار می کشد
حدود 106.000 نفر از مردم بریتانیا سالانه در اثر کشیدن سیگار می‌میرند.

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

سیگار می کشد بیشتر از....

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

قلاب شده

هر سیگاری سالانه بیش از 5000 نخ سیگار می کشد

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 


سیگاری هیچ وقت برنده نیست

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

سیگار بمب ساعتی
هر پکی که به سیگار می زنی، آینده ات را نابود می‌کنی! سیگار را ترک کن.

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

دندان‌های یک سیگاری

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

سقف ضد سیگار
قبل از اینکه دیر شود سیگار را ترک کن

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

تختخواب سیگاری

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

 

 

سیگار به طور غیرمستقیم هم می کشد
تنها تو نیستی که سیگار می کشی... به فکر خانواده ات هم باش!

 

12 نمونه تاثیرگذار از تبلیغات ضد سیگار!!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
mozhgan hatami

نظرات  (۴)

۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۶ هادی اسدی
دخانیات عامل اصلی سرتان است!
این شعاریه ک رو همه پاکتای سیگارا مینویسن و میفرستن بازار برای فروش
نمیدونم دلیل این کار متناقضشون چیه؟؟!
پاسخ:
سرتان نه سرطان !!!!
دیگه دو طرفه عمل میکنن هم توزیع هم پیشگیری  !!
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۸ هادی اسدی
خب شماهم ک اشتب گفتین خانم مهندس!
باید مینوشتین :
سرطان نه سرتان
پاسخ:
طرز خوندن  و بد متوجه شدی ..منم همینو گفتم آقای اسدی دوباره بخون !
۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۶ Ali Reza Tavallaei Rad
آقای اسدی میخوای بپیچونی خوشم اومد ههه ههه 

خانم حاتمی با مکث گفته ویرگول، نزاشته ... 

اما خوشم اومد زیر بار نرفتی نگقتی ک اشتب شده . خندم گرفت 
پاسخ:
خوب آقای تولایی اشتباه خونده آقای اسدی ... طرز خوندن منو متوجه نشده !!
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۱ هادی اسدی
بابا من که اشتباهمو قبول دارم !!
این ادمینه که قیول نداره اشتباه جواب منو داده!!!
دروغ میگم؟

پاسخ:
ای بابا ای بابا اصلا حق با شما ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی