! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

کدومو انتخاب میکنی

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ
اگه قرار باشه یک کدومش برات اتفاق بیفته کدوم رو انتخاب میکنی ؟



[عکس: 05020832279870540497.jpg]
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۳
mozhgan hatami

نظرات  (۶)

3 چون درد آسیب دیدنش کمتره
پاسخ:
آره واقعا .انتخاب بقیه انگار با جونت بازی کردی ..
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۱ هادی اسدی
خب معلومه 3 دگ
پاسخ:
آفرین 3 حداقلش اینه گیچ گیج میشی !
گزینه دگ نداره؟؟!!
پاسخ:
نه کلا قضیه مرگ و زندگی در میونه باید یکی و انتخاب کنید !!!
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۸ Ali Reza Tavallaei Rad
من جای عکاس یا همون نقاشم .... دیدی گذینه ی دیگه ای هم بود !!! 

همیشه  یک راه بهتر هم هست فقط باید صبر کرد . 
پاسخ:
na  shoma yeki o mitoni entekhab konin ..hala kodomo tarjih midin ? 
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۳ هادی اسدی
پس تولایی جان 
منم میگم میخام جای اون راتننده ماشین باشم دگ
میزنمو فرار میکنم...

:-)
۰۴ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۶ Ali Reza Tavallaei Rad
من یک رو انتخواب میکنم البته اگه اونجا بجنورد باشه - میشه موج های آبی یه بجنورد  کارگر به .... مرگ هه هههه  منم همون سه رو ترجیح میدم ... 
پاسخ:
هههه یعنی مردی اگه 1 و انتخاب کنیااااا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی