! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

آشپزیت چطوره ؟

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
mozhgan hatami

نظرات  (۴)

۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۹ هادی اسدی
4
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۶ پیام خانی
متوسط بلطف دوران دانشجویی...
۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۰ Ali Reza Tavallaei Rad
فقط تخم مرغ 1 عالی

بقیه 6 افتضاح
عالی 
البته اگه حسش رو داشته باشم و اراده کنم که آشپزی کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی