! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

سردترین کافی شاپ جهان +عکس

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ب.ظ

کافی شاپ‌های مختلف در سراسر دنیا حضور دارند که هر کدام برای جذب مشتری دست به کاری بسیار جالب می زنند اما این بار یک کافی شاپ در دبی راهی بسیار متفاوت را برای جذب مشتری پیدا کرده است.
  کافی شاپ ها همیشه به عنوان محلی گرم و ساده در ذهن ها آورده می شود که دقایقی می توان در آنجا از هیاهوی خیابان رها بود ولی این روزها کافه ای در دبی همه این تفکرات تغییر داده است.

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا دقایقی مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.

البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است. از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.

این کافی شاپ توسط طراحانی از  رومانی و روسیه ساخنه شده است چرا که آن ها کار با یخ و برف را بهتر از هر کسی در دنیا بلد هستند. در این کافی شاپ مشتریان حتما باید با کاپشن و لباس های گرم وارد شوند چرا که در غیر این صورت سرما خواهند خورد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۹
mozhgan hatami

کافی شاپ

نظرات  (۱)

۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۶ پیام خانی
ببین پول چیکارایی میکنه وسط بیابون ویخ!!!از همه جالبتر اون پیست اسکی ای بود ک درست کرده بودن...
پاسخ:
باید بری تو پیست اسکی هی آلاسکا بخوری و سر بخوری گرم شی !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی