! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

معرفی بهترین گوشی‌های دنیا بر اساس طراحی

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۶ ب.ظ

معمولا ظاهر و طراحی گوشی، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که هنگام خرید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. در این گزارش به پنج مدل گوشی خوش طرحی می‌پردازیم که هم‌اکنون در بازار موجود است.

 معمولا ظاهر و طراحی گوشی، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که هنگام خرید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. در این گزارش به پنج مدل گوشی خوش طرحی می‌پردازیم که هم‌اکنون در بازار موجود است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، طراحی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های موبایل است زیرا اکثر کاربران هنگام خرید، طراحی و شکل و شمایل گوشی برای‌شان مهم است.
بر این اساس به ۶ مدل از بهترین گوشی‌های دنیا بر اساس طراحی می‌پردازیم.

آیفون ۵ یکی از شیک‌ترین گوشی‌هایی است که از سال گذشته تاکنون در رده بهترین گوشی‌های دنیا به لحاظ طراحی قرار می‌گیرد.

IPhone-5بدنه گوشی از جنس شیشه تشکیل شده و داخل قابی فلزی با طراحی شکیل قرار گرفته است. آیفون ۵ دارای صفحه نمایش چهار اینچی است و با وجود بدنه شیشه‌ای فقط ۱۱۲ گرم وزن دارد.

One یکی از بهترین گوشی‌هایی است که امسال توسط HTC وارد بازار شده است. این گوشی به لحاظ طراحی زیبا و شکل ظاهری‌اش موفق به دریافت چندین جایزه طراحی شده است. صفحه نمایش این گوشی ۷/۴ اینچی است و در بخش بالا و پایین نمایشگر بلندگوها به شکلی مناسب قرار گرفته‌اند. با وجود صفحه نمایش بزرگ، طراحی به گونه‌ای است که گوشی به راحتی داخل دست جا می‌شود و وزن ۱۴۳ گرم برای One متعادل به نظر می‌رسد. نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی هم‌اکنون با قیمت یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان در بازار موجود است.

HTC-One-

Xperia Z یکی از پر سر و صداترین گوشی‌های سونی است که با قابلیت ضدآب به بازار آمد.طراحی این گوشی تقریبا با همه گوشی‌های موجود در بازار متفاوت است.

persfoto-Sony-Xperia-Zبدنه Xperia Z از شیشه تشکیل شده و به دلیل ضدآب بودن هیچ محفظه‌ای روی گوشی وجود ندارد زیرا همه منافذ با درپوش پوشانده‌ شده‌اند.

طراحی تخت و مسطح، زیبایی خاصی به Xperia Z بخشیده است.

این گوشی صفحه نمایش چهار اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده چهار هسته‌ای با قدرت ۵/۱ گیگاهرتز دارد و با قیمت یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان در بازار موجود است.

PadFone Infinity یکی از بهترین محصولات ایسوس است که اوایل سالجاری میلادی به بازار عرضه شده است.
برخلاف سایر گوشی‌های هوشمند که بدنه پلاستیکی دارند، گوشی Infinity از فلز ساخته شده و علاوه بر زیبایی حسی از مقاومت را نیز القا می‌کند.

PadFone-Infinityصفحه نمایش گوشی پنج اینچی است، دو گیگابایت RAM دارد، از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و پردازنده آن چهار هسته‌ای با قدرت ۱٫۷ گیگاهرتزی است.

Nexus 4 که سال گذشته وارد بازار شد، طراحی خمیده‌ای دارد و یکی از گوشی‌هایی است که به لحاظ طراحی زیبا محبوبیت یافت.

nexus-4-evleaksصفحه نمایش این گوشی ۷/۴ اینچی است و ۱۳۹ گرم وزن دارد. Nexus 4 به دلیل اینکه با آندرویید خالص به بازار آمد، هم برای برنامه‌نویسان و هم کاربران کاربرد راحت و خوبی دارد. از سوی دیگر پشتیبانی از دوربین هشت مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته‌ای با قدرت ۲/۱ گیگاهرتز و قیمت مناسب بر محبوبیت این گوشی افزوده است. Nexus 4 هم‌اکنون با قیمت یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در بازار وجود دارد.

گوشی خوش‌قواره بعدی محصول شرکت موتورولاست.

موتورولا نیز با عرضه XT912 انقلابی در طراحی به پا کرد. این گوشی بدنه باریکی دارد اما در بخش بالایی آن که لنز دوربین، فلش و بلندگو قرار گرفته ضخامت یک‌باره زیاد شده که این موضوع بر زیبایی گوشی افزوده است.

motorola-xصفحه نمایش در این گوشی ۳/۴ اینچی است و اطراف نمایشگر انحنای جالبی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی