! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

معرفی رسمی لنوو A10، لپ تاپی با اندروید 4.2

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ب.ظ



در یک حرکت عجیب و گیج کننده، لنوو لپ تاپ A10 را رونمایی کرد. یک محصول اندرویدی ۱۰.۱ اینچی که ممکن است بسیاری از ما به دنبال آن بوده ایم. البته آنهایی که کروم بوک های گوگل را نپسندیده اند. البته شاید هنوز زود باشد که یک لپ تاپ فقط با اندروید ۴.۲ عمل کند. لذا لنوو آن را در حالت دوگانه laptop-mode و stand-mode قابل استفاده ساخته است.

مشخصات A10 را اینگونه می توان لیست کرد:
- نمایشگر ۱۰.۱ اینچی اچ دی لمسی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل.
- پردازنده ۴ هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی RK3188 Cortex-A9
- رم ۲ گیگابایتی
- فضای ذخیره سازی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی
- دوربین وبکم ۰.۳ مگاپیکسلی
- اسپیکرهای استریو
- کیبورد و ترک پد
- سیستم عامل اندروید ۴.۲ با نرم افزارهای اختصاصی لنوو
- ۹ ساعت عمر باتری

گفته می شود لنوو این لپ تاپ را به برخی از اپلیکیشن های ویژه خود مجهز کرده که از آن جمله می توان به لانچر اپلیکیشن ها، نوار ابزار و نوار وضعیت اشاره کرد که به شکل مبدعانه ای مجموعه اپلیکیشن های نصب شده و دسکتاپ را در اختیار کاربر می گذارند. 

البته مولتی تسکینگ اندروید و همچنین امکان سویچ میان اپلیکیشن ها هم در اینجا فراموش نشده است. و همان طور که از یک لپ تاپ انتظار می رود، برنامه مدیریت فایل و پوشه ها هم روی آن نصب شده است.

هنگامی هم که آن را روی حالت stand-mode قرار دهید دیگر لازم نیست که از موس و کیبورد استفاده کنید. بلکه صفحه لمسی همچون یک تبلت به یاری تان می آید. و مهمترین بخش داستان اینکه لنوو هنوز درباره قیمت یا زمان عرضه این لپ تاپ به بازار، چیزی نگفته است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۷
mozhgan hatami

نظرات  (۳)

۲۷ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ هادی اسدی
چ جالب
میشه گفت همون تبلته دگ
فقط شبیه لب تاپ ساختنش
فک کنم اگ بیاد طرفدار زیاد داشته باشه
پاسخ:

اول باید آندروید لپ تاپی بیاد بعد لپ تاپ آندرویدی

??!!!!

 
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۷ پیام خانی
دست شما دردنکنه...مفید بود کارهمه روراحت کردین دگ ...
پاسخ:
khahesh mikonam .mamnon az nazarateton.
 daghighan goftam shayad badan ghasde kharid dashte bashin  !  
۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۰ هادی اسدی
خب لنوو اومده اندروید لب تاپی ساخته دگ!!!
پاسخ:
بله آقای مهندس .فکر می کنم لنووبرای تولید لپ تاپ اندرویدی یک مقدار عجله کرده چون طبق شنیده هااندروید۵قراره به صورت کامل برای استفاده درلپ تاپ هابهینه بشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی