! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

شما نظر بدید . . . !!!

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ
دیگه راهی جز مسئولیت پذیر بودن نداری ... . !



پاسپورت



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
mozhgan hatami

نظرات  (۵)

هههههه
پاسپورت آمریکا چه چیزی نوشته هاااا
دمشون گرم.

پاسخ:
سلام دوست ناشناس .. دقیقا دم اونا گرم کمر ما خم ..
سلام
هم جالب بود وهم مایه تاسف هییییی چی بگم اینجوریاست دگ.
پاسخ:
آره واقعا ولی بیشتر مایه تاسف .باید سوخت و ساخت .
هههههه چقدرلحن این ناشناس آشناست.تابلوئه!!!!
پاسخ:
ا ا ا  اگه میدونین کیه که بگین ما هم بشناسیمش ..!!!
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۰ هادی اسدی
آقا یا خانم ناشناس آقای خانی فهمیده ک کی هستی 
پس دستاتو بزار رو سرت و آروم بیا بیرون...

پاسخ:
راست میگنا خانم یا آقای ناشناس خودتو نشون بده بیشتر با هم آشنا بشیم .
خب من خودمو نشون بدم چی میشه مگه؟؟؟؟
دستگیرم میکنین؟

پاسخ:
neshon bedi bache ha bahaton ashena mishan o ma ham khoshal mishim o az khomari dar miaym ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی