! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

عکس خنده دار همراه با متن خنده دار!

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

داغ ترین ها:چند عکس خنده دار با متن های خنده دار براتون آماده کردیم که امیدواریم اخموها رو خندون و خندون ها رو از حال ببره ! :D

 

لحظه ای تاریخی از لحظه ای که تونستم یه درسو با نمره ۱۰ پاس کنم !

عکس خنده دار


و این زمانی که از خواب بیدار میشم !

عکس خنده دار

بــــــیاااااااااا دوری کنیــــــــم از هـــــــــــم !

عکس خنده دار

لیلا در وا کن منم !

عکس ترسناک

گهواره جناب آقای مایکل اسکافیلد !

قفس کارفیلد

اه باز این سیریش پیداش شد !
بیشعور من نامزد دارم

  عکس های خنده دار
چیه نگا میکنی !؟  بچه دار نمیشدم ! اینا رو به فرزندی قبول کردم :|

  عکس خنده دار

نمیخوام بری عمو :

عکس خنده دار

در زندگی به راهی که پشت سر گذاشتید اهمیت بدید
ولی نه دیگه تا اینقد :

موتور باحال


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
mozhgan hatami

نظرات  (۲)

ههههههههه
ازهمه بهتر اون گربه ای بووود که آهنگ بیا دوری کنیم ازهم رو گوش میداد.
لایک کردمش!!!!
kheyli likaaan :Dmovafagh bashin

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی