! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

نــوار سیـــاهی

به مچ دســـتم بستـــم....

زمــان بــرای مــن مـتوقف شــد...

و
...

مـن پیمــان خـود رابـا هـرچـه زمـان اسـت
و

هـر چـه مـربـوط بـه آن اسـت


شکستـــم......

............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................


در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت
تعجیل بکن، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت…

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

عشق ِ من ! :
بیا !
قول می دهم که :
قایقت شوم ؛
تو فقط بادبانم باش ! …
بگذار هر چه حرف پشت سرمانم می زنند ،
باد ِ هوا شود ؛
و دورمان کند
از این آدم ها … !

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................


عشق…
باروزها
هفته ها
ماه ها
سال ها
و قرن ها بیگانه است…
عشق با لحظه ها آشنایی دارد.

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................


سلام هم لحظه ای دوست داشتنی. با نظر خود به دقایق عمر وبلاگ بیفزایید

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

کاش در دهکده عشق فراوانی بود
توی بازار صداقت کمی ارزانی بود
کاش اگر گاه کمی لطف به هم می کردیم
مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

پرده ای می گذرد، پرده ای می آید
میرود نقش پی نقش دگر
رنگ می لغزد بر رنگ
ساعت گیج زمان در شب عمر می زند پی در پی زنگ، دنگ... دنگ... دنگ
سهراب سپهری

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی می کنیم، آن زمان که دوستمان دارند لجبازی می کنیم و بعد... برای آن چه از دست رفته آه می کشیم

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

زندگی یعنی:
بخندی هر چند که غمگینی،
ببخش هر چند که مسکینی،
فراموش کن هر چند که دلگیری،
این گونه باید زیست، هر چند که آسان نیست

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

دیگران از بوی گل مستند و ما از روی دوست
دیگران از ساغر و می و ما از روی دوست
عمر من غارت شد و غارتگر دور شد
من صبوری کردم و تاراجگر مغرور شد
عمر من همراه با تکرار شب و روز بگذشت
شمع فانوس زندگی من دم به دم کم نور شد

..........................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
..........................

وقتی آدم ها بزرگ می شن با خودکار می نویسند تا یاد بگیرند که هر اشتباهی پاک نمی شه

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

خوشبختی ها به ساعت نگاه نمی کنند

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

برای کسانی که اراده توانا دارندهیچ لحظه ای بی وظیفه نیست.

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

یا رب از دل های ما سوز محبت را مگیر
این تجمع این توسل این ارادت را مگیر
هستی ما بستگی دارد به حب دوستان
هر چه خواهی بگیر اما رفاقت را مگیر

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

وقتی ناامید شدی به بالای کوه برو و فریاد بزن:آیا بازهم امیدی هست؟ اون وقت می شنوی: هست... هست... هست...

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

در جهان تا می توانی ساده و یکرنگ باش. قالی از صد رنگ بودن زیر پا افتاده است

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

دلتنگم دلتنگ... کسی صدای مرا می شنود؟! او گفت بر نخواهد گشت.. پس من این همه زمان.. چرا رفت و برگشت آونگ ساعت را شمردم؟ پیر شدم از شوق انتظارش.. در جوانی.. این بی انصافی است..! برای این همه عشق... برای این همه صبر.. آه دنیا پاسخت چیست برای این همه درد...؟؟!

.............................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
.............................

چو گل های شقایق داغدارم
بیا پروانه شو بنشین کنارم
بزن مرهم به زخم قلبم ای دوست
که خنجر خورده ی این روزگارم.

..........................
تـیکـ تـاکــ لحظـــه هـــا
...........................


در حضور واژه های بی نفس
صدای تیک تیک ساعت را گوش کن
شاید مرهم درد ثانیه ها را پیدا کنی...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی