! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

یری بولتز و کلاد سائوس دو طراح صنعتی عاشق دوچرخه سواری هستند، و البته درمانده و بی پول. برای همین بود که وقتی تصمیم به ساختن یک دوچرخه گرفتند، فقط یک هدف در کار بود: ساختن چیزی که خودشان عاشق راندن آن باشند.


نتیجه تلاش شان WOOD.b شد که یک چهارچوب چوبی را با قطعات فلزی استاندارد در کنار هم دارد.  در اصل این دوچرخه ای است که باعث می شود بچه پولدار محل -که تا الآن فکر می کرد قشنگ ترین دوچرخه را دارد- حواسش پرت شود و یک راست بکوبد به سطل آشغال سر کوچه.

بزرگترین چالش در ساخت این دوچرخه استفاده از اتصالاتی بود که قادر باشند به طوری موثر و امن چهارچوب چوبی را به قطعات فلزی متصل کنند. این دو طراح می خواستند فرصت استفاده از قطعات استاندارد و تعمیر توسط صاحب دوچرخه را نیز به خریداران بدهند و نتیجه کار شد محصولی که می توانید در ادامه مطلب عکس های بیشتری از آن را ببنید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
mozhgan hatami

نظرات  (۱)

اوووووووووووو
کی میده این همه پولووووووووووو!!!!!!؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی