! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

با مکعب صوتی اچ تی سی آشنا شوید: BoomBass

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ


بسیاری از ما، گوش کردن به موسیقی با تلفن های هوشمندمان را لذتی بزرگ می دانیم ولی در عین حال دلمان می خواهد وقتی برای استراحت یک گوشه نشسته یا دراز کشیده ایم، موسیقی را بدون هدفون های مزاحم در گوش، تجربه کنیم.

بلندگوهای قابل حمل به کمک مان می آیند و می توانیم با جفت نمودن تلفن هوشمند با آنها، از صدایی بلندتر و با کیفیت تر لذت ببریم. درست اینجا است که HTC وارد می شود و BoomBass را معرفی می کند. یک مکعب صوتی جالب که با استفاده از NFC تلفن تان را شناسایی کرده و با بلوتوث به آن وصل می شود.

موقع استفاده هیچ نیازی نیست تلفن را به بلندگو بچسبانید و تا ۱۰ متر فاصله نیز  به خوبی کار انتقال صدا انجام می شود.

در داخل این اسپیکر یک باتری ۱۲۰۰ میل آمپری قرار دارد که تا ۹ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می کند و با استفاده از پورت میکرو USB که در پشت آن تعبیه شده، شارژ می گردد. البته هیچ راهی برای اینکه آن را با تلفن تان شارژ کنید وجود ندارد -و اصلا چرا باید چنین چیزی را بخواهید؟

هیچ کجای بوم باس خبری از برند Beats نیست و این می تواند نشانه ای دال بر دوری روز افزون دو شرکت باشد. با این حال تست های اولیه نشان می دهد که صدای دستگاه، بسیار خوب است.

و آن قسمت نارنجی را در زیر می بینید؟ مثل یک کشو از زیر مکعب خارج و طاقچه ای برای قرار گرفتن تلفن شما می شود. در ضمن خوشحال هستیم که شرکت ها روز به روز رنگ نارنجی را بیشتر در محصولات شان استفاده می کنند.

گالری عکس بوم باس را در ادامه مطلب از دست ندهید.



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
mozhgan hatami

نظرات  (۲)

چقد خوشگله اسپیکرش...
حیف که گرونه دگ   :-(
پاسخ:
آره واسه ما نیس ک فقط واسه نگاه کردن و حسرت کشیدنه ... هی ی ی ی ی ی ...
خیلی بی سلیقه هستین آخه اینم شد گوشی 
پاسخ:
سلام دوست غریبه عزیز ممنون که نظر دادی ..
ولی ظاهر که مهم نیست کیفیت مهمه !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی