! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

کوئین Don't Stop Me Now

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ق.ظ



دریافت آهنگ و متن ترانه


Don't Stop Me Now

الان متوقفم نکنید

Tonight I'm gonna have myself a real good time

امشب

I feel alive

احساس زندگی می کنم

And the world I'll turn it inside out yeah

و دنیا را به بیرون می کشم آره

I'm floating around in ecstasy

در اکستاسی معلقم

So don't stop me now

پس الان متوقفم نکنید

Don't stop me

الان متوقفم نکنید

'cause I'm having a good time

چون زمان خوبی دارم

Having a good time

زمان خوبی دارم

 

I'm a shooting star leaping through the skies

شهابی هستم که در میان آسمان جست و خیز می کنم

Like a tiger defying the laws of gravity

مانند ببری قوانین گرانش را به مبارزه می طلبم

I'm a racing car passing by like Lady Godiva

ماشین مسابقه ای زودگذر هستم مانند لیدی گودیوا

I'm gonna go go go there's no stopping me

من می روم و می روم و می روم هیچ توقفی برایم نیست

I'm burning through the sky yeah

در میان آسمان می سوزم آره

Two hundred degrees that's why they call me Mr. Fahrenheit

دویست درجه برای همینه که بهم می گن آقای فارنهایت

I'm travelling at the speed of light

با سرعت نور مسافرت می کنم

I wanna make a supersonic man out of you

می خواهم مردی خارج از تو و فراتر از سرعت نور بسازم

 

Don't stop me now

الان متوقفم نکنید

I'm having such a good time

زمانی بسیار عالی دارم

I'm having a ball

خیلی خوشحالم

Don't stop me now

الان متوقفم نکنید

If you wanna have a good time

اگر می خوای زمان خوبی داشتبه باشی

Just give me a call

فقط یک تماس به من بده

So don't stop me now

پس الان متوقفم نکن

'cause I'm having a good time

چون زمان خوبی دارم

Don't stop me now

الان متوقفم نکن

Yes I'm having a good time

آره زمان خوبی دارم

I don't wanna stop at all

اصلا" نمی خوام نگهش درام

 

I'm a rocket ship on my way to Mars

یک راکت هستم در راهم به سمت مریخ

On a collision course

در مسیر تلاقی ام

I am a satellite

یک ماهواره هستم

I'm out of control

من خارج از کنترل هستم

I'm a sex machine ready to reload

یک ماشین عالی هستم آماده برای پرشدن مجدد

Like an atom bomb about to oh oh oh oh oh explode!

مثل یک بمب اتم که نزدیک منفجر شدنشه

I'm burning through the sky yeah

در میان آسمان می سوزم

Two hundred degrees that's why they call me Mr. Fahrenheit

دویست درجه برای همینه که بهم می گن آقای فارنهایت

I'm travelling at the speed of light

با سرعت نور مسافرت می کنم

I wanna make a supersonic woman of you

دختر می خوام از یک ماورا صوت بسازم

 

Don't stop me don't stop me, don't stop me hey hey hey!

الان نگهم ندارید الان متوقفم نکنید الان نگهم ندراید هی هی هی

Don't stop me don't stop me ooh ooh ooh

الان متوقفم نکنید الان نگهم ندارید اوووه اوووه اوووووه

I like it

ازش خوشم میاد

Don't stop me don't stop me

الان متوقفم نکنید الان نگهم ندارید

Have a good time good time

زمان خوبی دارم زمان خوب

Don't stop me don't stop me

متقفم نکنید نگهم ندارید

ohhhhhhh!

اوووووووووووووووووووووووووووه

(guitar solo with random words)

 

 

ohhhhhh

اووووووووه

I'm burning through the sky yeah

در میان آسمان می سوزم

Two hundred degrees that's why they call me Mr. Fahrenheit

دویست درجه برای همینه که بهم می گن آقای فارنهایت

I'm travelling at the speed of light

با سرعت نور مسافرت می کنم

I wanna make a supersonic man out of you

می خواهم یک مرد ماورا صوت ازت بسازم

 

Don't stop me now

الن متوقفم نکنید

ooh I'm having such a good time

اووه زمان خیلی خوبی دارم

I'm having a ball

یک توپ دارم

Don't stop me now

الان متوقفم نکنید

If you wanna have a good time

اگر می خوای زمان خوبی داشته باشی

(come on) Just give me a call

(بیا) یک تماس باهام بگیر

Don't stop me now

الان متوقفم نکنید

'cause I'm having a good time

چون زمان خوبی دارم

Don't stop me now

الان متوقفم نکنید

Yes I'm having a good time

آره زمان خوبی دارم

 

I don't wanna stop at all

اصلا" نمی خوام متقفش کنم

 

lalalalalalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaalala

lalalalalalala

لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لااااااااااااااااااالا لا




دریافت
عنوان: song
حجم: 3.22 مگابایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی