! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

جملات خنده دار فیسبوکی جدید

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ق.ظ

گلچینی از جملات خنده دار فیسبوکی جدید و دسته اول جمع آوری شده برای شما بازدید کنندگان گرامی !

 

 خنده

 

انقدی که ماست سون کاله موفق بوده ویندوز سون ماکروسافت موفق نبوده :|

.

.

.

.


ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻫﺎﻱ ﺗﻮﻱ ﮔﻮﺷﻴﻢ ٩٩٪ ﺑﻴﺨﻮﺩﻧﺎ …

ﺣﺎﻻ ﻛﺎﻓﻴﻪ ﻳﻜﻴﻮ ﭘﺎﻙ ﻛﻨﻢ …

ﻓﺮﺩﺍﺵ ﻣﺮﮒ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺩﺳﺖ ﻫﻤﻮﻥ ﻳﻪ ﻧﻔﺮ ﻣﻴﻔﺘﻪ :|

.

.

.

.

.

تاپ تاپ خمیر

شیشه پر پنیر

دست کی بالاست؟؟

مدرسان شریف

.

.

.

.

.

والا اسمش زنگ تفریح بود

ما که همش توش مشق هاى ساعت بعدو مینوشتیم

.

.

.

.

.

به بعضیا باس گفت: فرق سرت میدونی کجاست؟!

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا . . .! :|

.

.

.

.

.

بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زُل میزدم تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم !

یه همچین آدم خجسته و شیرین عقلی بودم من :) ))

.

.

.

.

.

ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﭘﺎﺷﻮ ﺳﺤﺮﻩ !

ﻣﯿﮕﻪ ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﻌﺪﺍ ﺑﺶ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ !! :|

ﺭﻭﺡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺷﺎﺩ ﯾﺎﺩﺵ ﮔﺮﺍﻣﯽ

ﻣﺎﺩﺭﻡ ﭘﯿﺸﻢ ﻭﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ….

.

.

.

.

.

از هم کلاسیم پرسیدم : گوشیت مدلش چیه ؟

گفت : اندروید

گفتم : آهان سیستم عاملش چیه اونوقت ؟

گفت : Xperia Mini

اخبار غیرموثق اعلام کردن که من بعد از این صحنه اقدام به خودکشی کردم …

.

.

.

.

.

اینایی که میخوان خودشونو از ارتفاع پرت کنن پایین و خودکشی کنن

چرا با احتیاط میرن لبه ی ارتفاع؟

خو تو که قراره خودکشی کنی دیگه این لوس بازیا چیه از خودت در میاری؟!!

.

.

.

.

.

عکس یه سوسک گذاشتم بک گراند لپ تابم

الان ۳ روزه مامانم از جلو در اتاقم هم رد نمی شه :) )))

.

.

.

.

.

یارو تبلیغ میکنه دریافت گرین کارت امریکا فقط با ۵۰۰ هزار دلار

داداش تو ۵۰۰ هزار دلار بده من با اوباما میرم جیگرکى دل و قلوه میزنم

.

.

.

.

.

یکی از مزیت های ۲۰۶ اینه نمیتونی بفهمی طرف مایه داره یا معمولی !

.

.

.

.

.

وقتی بچه بودم ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون میگفتم این ستاره منه…

بعد معلوم شد چراغه دکل مخابراته !!! : |

.

.

.

.

.

از عشق های یه طرفه متنفرم :

مثل عشق به ته دیگ سیب زمینی

عشق به پنیر تبریز

عشق به بستنی میوه ای با دوتا اسکوپ شاتوت (دارک حتی…)

عشق به آب زرشک

عشق به ذرت مکزیکی

عشق به پاســتــیــل !

عشق به لازانـیــا …. :) )))

.

.

.

.

.

به مامانم میگم میخوام خودمو از پنجره پرت کنم پایین…

میگه نههههه توری پاره میشه پشه میاد تو :|

 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی