! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان
مدل های بافتنی 2012 (شال گردن،کلاه، جوراب و دستکش)

بافتنی ها  لباس های زمستانی زیبایی هستند که  همه ما به آنها علاقمند هستیم و هرساله  با پوشیدن آنها می توانیم جلوه متفاوتی از زیبایی را تجربه کنیم.... در زیر مدل های جدید شال گردن،کلاه، جوراب و دستکش بافتنی سال 2012 رامی بینید.

دوستان عزیز آی بانو ، با توجه به درخواست های شما تصمیم گرفتیم تا کارهای بافتنی را به صورت آماده ارائه کنیم ، از این به بعد می توانید مدل های ارائه شده را خریداری نمایید (البته کلیه کارهای دستباف که قیمت داشته باشند)، برای بعضی از کارها 2 قیمت داده شده ،قیمت اول برای کاموا ترک و قیمت دوم برای کاموا ایرانی می باشد ، نوع کاموا و رنگ انتخابی خود را مشخص کرده و ایمیل کنید.

 سری A :

1-  33000 تومان  ، 28000 تومان

مدل جدید شال گردن بافتنی سه دگمه

2-   43000 تومان ، 38000 تومان 

مدل جدید شال گردن بافتنی سه دگمه طرح پیچی

3-

مدل جدید شنل بافتنی

4- 

مدل جدید دستکش بافتنی بلند

5- 

مدل جدیدبافتنی جوراب  بلند

6-

مدل جدید دستکش لند

7-

مدل جدیدبافتنی شال گردن

8-   21000 تومان

مدل جدیدبافتنی گردنبند فانتزی  بلند

9-  14000 تومان

مدل جدیدبافتنی گردنبند فانتزی

10-   21000 تومان

مدل جدیدبافتنی گردنبند فانتزی  حلقه دار

11- 

مدل جدیدبافتنی  کلاه

12-

مدل جدیدبافتنی دستکش

13-

مدل جدیدبافتنی دستکش  بدون انگشت

14-

مدل جدیدبافتنی دستکش  بدون انگشت  باز

15-

مدل جدیدبافتنی  جوراب کوتاه

16-  13000 تومان

مدل جدیدبافتنی گردنبند فانتزی دگمه دار

17-  58000 تومان

مدل جدیدبافتنی شال گردن

18-

مدل جدیدبافتنی شال گردن گل دار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۲
mozhgan hatami

مد و زیبایی

نظرات  (۱)

سلام میشه آموزش بافت این دستکشهای کلاهدار رو بگین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی