! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان
پیام رسان ChatOn سامسونگ، به مرز ۱۰۰ میلیون کاربر رسید

ChatOn سرویس پیام رسان سامسونگ برای محصولات موبایلش، ظرف ۴ ماه گذشته پایگاه کاربرانش را ۲ برابر کرده و اینک به مرز ۱۰۰ میلیون کاربر رسیده.

این اپلیکیشن که بر روی تلفن های همراه، و تلفن های هوشمند سامسونگ (اندروید و بادا) نصب شده، یک برنامه چند پلتفرمی است که امکان استفاده رایگان بر روی سیستم عامل های iOS، بلکبری و ویندوز فون را نیز دارد.

ChatOn که در ۲۳۷ کشور و با ۶۳ زبان در دسترس است، رشد خوبی را در هند، چین و امریکا تجربه کرد و طبق اعلام سامسونگ در اروپا و خاورمیانه نیز دارد به محبوبیت مناسبی می رسد.

ChatOn در اکتبر ۲۰۱۱ رونمایی شد و در کنار WhatsApp چهار ساله که ۳۰۰ میلیون کاربر دارد، از محبوب ترین برنامه های بین پلتفرمی به شمار می رود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۸
mozhgan hatami

نظرات  (۱)

۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۸ Ali Reza Tavallaei Rad
سلام 

از من می شنوید چت آن یا چتان فایده نداره هیچی نیمباز نمییشه ... 

اگه نصب نکردید نکنید چون به درد نمیخوره ... 

نیمباز خیلی بهتره اگه کسی میگه چتان دلیل بیاره ... 
پاسخ:
با تشکر .
تو ایران درک همه نوجوانان وجوانان از نرم افزار پیام سان "نیمباز" است وبس خیلی کم از whatsapp یا tango یا همین chat on استفاده میشه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی