! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

آنتی ویروس‌ها چقدر بر زمان بوت کامپیوتر شما می‌افزایند؟

حتما شما هم متوجه شده‌اید که آنتی ویروس‌ها باعث کاهش سرعت کامپیوتر می‌شوند و این موضوع در انواع مختلف آن‌ها، متفاوت است. در همین راستا Soluto یک نمودار کاربردی از مدت زمانی که هر کدام از آنتی ویروس‌ها به زمان بوت کامپیوتر می‌افزایند، تهیه کرده است.

نموداری که در تصویر اصلی مقاله مشاهده می‌کنید توسط Soluto تهیه شده و با نگاهی به آن می‌توانید متوجه میزان تاثیر هر کدام از آن‌ها در بوت کامپیوتر شوید.

Soluto در زمینه راه حل‌های تحت فضای ابری فعالیت می‌کند و به کاربر امکان مدیریت چندین کامپیوتر، سرور و حتی ابزارهای موبایل را از طریق وب را می‌دهد.

میانگین زمان بوت یک کامپیوتر 3 دقیقه است، شما می‌توانیدنرم افزار Soluto را دانلود نموده و سپس مدت زمان دقیق بوت کامپیوتر خود را محاسبه نمایید و دریابید که آنتی ویروس چقدر به این زمان افزوده است.

نموداری که Soluto بدست آورده براساس بررسی میلیون‌ها کامپیوتری است که نرم افزار این شرکت را نصب نموده‌اند و از این رو می‌توان به خوبی به آن استناد کرد.

از طریق این نمودار می‌توانید با دید بهتری آنتی ویروس مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تنها سرعت در آنتی ویروس‌ها ملاک نیست و باید دقت آنها در تشخیص ویروس‌ها نیز مد نظر قرار دهید. 

شما از چه آنتی ویروسی برروی کامپیوتر خود استفاده می‌کنید؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
mozhgan hatami

نظرات  (۴)

۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۳ هادی اسدی
خب من از NOD32 استفاده میکنم !
یعنی 29.5 ثانیه تاثیر داره رو بالا اومدن سیستمم؟
البته باید به نوع آنتی ویروس هم توجه کرد دگ!مثلا وقنی نورتون بد بشه و تاثیرش هم کم باشه چه فایده داره ک ازش استفاده کنم؟؟!!
پاسخ:
خوب لابد .شما مهندسی دیگه !!
 ولی شک نکن منبع من مطمئنه .
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۸ هادی اسدی
خب شما منظور منو نگرفتی دگ.
منظورم اینه ک ه این آمار و ارقام فقط مربوط ب بالا اومدن سیستمه!
اگ نونستین ی آمار هم از بهترین آنتی ویروسا بگیرین تا به حرف من برسین
پاسخ:
بله حتما آقای اسدی .
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۳ Ali Reza Tavallaei Rad
آقای اسدی نود 32 خوبه دیگه چی ازین بهتر میخوای ؟ 
آپدیت آنلاین هر روز و یا دورزی
آفلاین هم که موجوده 

منم که بهت اون رو داددم برای آپدیت اتوماتیک ... دیگه چی میخوای !!! 



۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۱ هادی اسدی
خب تولایی جان منم همینو میگم دگ
مثلا نود ک خوبه تو نمودار نگاش کن !
اون وسطاست.

آره یادمه داداش
دستت مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی