! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان


در این کفش‌ها، که در واقع تحت پروژه موسوم به پروژه ردپای جهانی در نورث‌همپتون‌شایر سفارش داده شده‌اند، یک مسیریاب جی.پی.اس در نوک کفش به‌کار گرفته شده و آنتن آن نیز در انتهای کفش قرار گرفته است. ال.ئی.دی‌های تعیین مسیر و جهت‌دار نیز در قسمت جلو و برروی قسمت بالایی انگشتان پا دیده می‌شوند. این ال.‌ئی.دی‌ها به صورت نقاط دایره‌ای دیده می‌شوند. اما آیا این ال.ئی.دی‌ها همواره روشن هستند!؟ نه! تنها کافیست با اشاره پاشنه در واقع یک کلیک بر روی حسگر این مسیریاب انجام دهید تا ال.ئی.دی‌ها روشن شده و مسیر را نشان دهند!

 کفش هوشمند,اختراعات جدید,کفش مسیریاب

کافیست پیش از پوشیدن این کفش مقصد خود را در آن تنظیم کنید که می‌تواند به طور مثال مقصد همیشگی شما به عنوان خانه باشد در غیر این صورت باید از نرم‌افزار نقشه این کفش استفاده کنید و مسیر خود را به آن اعلام کنید!
 کفش هوشمند,اختراعات جدید,کفش مسیریاب

باید اعتراف کنم که ال.ئی.دی‌های روی پنجه جلویی کمی بچه‌گانه به نظر می‌آیند اما خب به هر حال این یک ایده است و تا رسیدن به یک محصول تجاری ممکن است دیگر این نظر را نداشته باشیم و شاید حسگرهای لمسی جایگزین این ال.ئی.دی‌ها شوند و با فشار اندکی بر روی پنجه شما متوجه مسیر درست شوید! این ایده بهتری نبود!؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
mozhgan hatami

نظرات  (۱)

تو طول روز که هوا روشنه LEDهاش دیده نمیشن که!!
میشن؟
پاسخ:
احتمالا یه طوری کار گذاشتن که دیده میشن !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی