! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

آموزش ضایع کردن پسرها +طنز

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۶ ب.ظ

*توی جمعی که یه عده پسر دارن فوتبال میبینند ، در لحظه حساس تلویزیون رو خاموش کنید.

*توی جمع دانشجویی هنگام عکس گرفتن پسرا رو از کادرخارج کنید.

*توی یه مهمونی تو چای پسر مورد نظرتون 1قاشق نمک بریزید.

*اگه یه پسر با موهای ژل زده از کنار خونه شما عبور کرد ازپنجره یه سطل آب روش بریزید.

*قبل از اجرای زنده خوندن یه پسر سیم میکروفون رو قطع کنید.

*در جلوی پسری که سرش خلوته از کاشت و زیبایی موهای پسر همسایه تعریف کنید.

*شیشه نوشابه تان را به پسر مورد نظرتون بدین تا باز کنید ، سپس بگین که میل ندارین.

*اگه یه پسر ازتون ساعت پرسید به ساعت نگاه کنید و بگین عجله کن قرارات دیر شده !

*به یه پسری که موهاش رو مدل جدید درست کرده اشاره کنید و بلند بگین ، این رو به برق وصل کردن ؟

*به پسر مورد نظر یه هدیه بدین ، بعد بگین اشتباه شده این مال اون یکیه !

*اگه سر جلسه امتحان پسری از شما تقلب خواست جواب سوال اشتباه بدین.

*تو دانشگاه ماشین پسر مورد نظرتون رو پنچر کنید.

*اگه یه پسری جلوش دوستاش یه شاخه گل هدیه داد ، جلوی بینی خود رو بگیرین و بگین به این بو آلرژی دارین.

*اگه سر کلاس یه پسری اصرار داشت که امتحان کنسل بشه شما مصر باشین که امتحان برگزار بشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
mozhgan hatami

نظرات  (۳)

۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۰ هادی اسدی
حالا ک این مطلب رو واسه ما پسرا گذاشتین ،اینم جواب من:

دختر بودن یعنی…

دختر بودن یعنی “خوب به سلامتی لیسانس هم که گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم”
::
دختر بودن یعنی “کجا داری میری؟”
::
دختر بودن یعنی ” دخترو رو چه به رانندگی ؟ ”
::
دختر بودن یعنی ” تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم “
::
دختر بودن یعنی ” شنیدی شوهر سیمین واسه ش یه سرویس طلا خریده ۱۲ میلیون ؟”
::
دختربودن یعنی ” برو تو ، دم در وای نستا”
::
دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله وعمه ت هستن
::
دختر بودن یعنی ” به به خانوم خوشگل….هزار ماشالاااااا”
::
دختر بودن یعنی “کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟”
::
دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های درپیت
::
دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن…
::
دختر بودن یعنی کله قند و لی لی لی لی …
::
دختر بودن یعنی “ببخشید میشه جزوه تونو ببینم ؟”
::
دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزی
::
دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن
::
دختر بودن یعنی لباست ۴ متر و نیم پارچه ببره که آقایون به گناه نیفتن
::
دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری که تو عقدنامه نوشته باشه

پاسخ:
دستت درد نکنه آقای مهندس .
یکم ظرفیت داشته باشین آقا پسراااااااااااااا !!
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۰ هادی اسدی
خب خانم مهندس من فک کردم شما ظرفیت دارین ک جواب دادم دگه...
حالا ناراحت نشین .
واقعیته دگ...
نه؟
پاسخ:
من ظرفیت دارم فقط از عکس العمل شما تا این حد جا خوردم !!
ناراحت نشین دگ مام ازنوشته شماناراحت نشدیم.چیز بدی ک نگفته.همه اینارومیدونن دگ.کاملا طبیعیه!
پاسخ:
بله ه ه ه ه  طرفداری آقای اسدی و نکنین چیکار کنین آقا مهندس !!
نه بابا همش واسه شوخی بوده ناراحتی نداره که شما هم راحت باشین هرنظری دارین بگین خوشحال میشم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی