! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

خیلی چیزا برا دیدن هست که ما نمی بینیم

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۴ ب.ظ



 





1- یهو نگاه میکنی می بینی خانوادت که 3 نفر بیشتر نیستن 5 خط موبایل دارن!

2 - واسه همکارت ایمیل می فرستی،در حالی که میز بغل دستی تو نشسته !

3 - رابطت با اقوام و دوستانی که ایمیل ندارن کمتر و کمتر میشه تا به حد صفر برسه!

4 - ماشینت رو جلوی در خونه پارک می کنی بعدش با موبایلت زنگ میزنی خونه که بیان کمک چیزایی رو که خریدی ببرن داخل !

5 - هر آگهی تلویزیونی یه آدرس اینترنتی هم داره !

6 - وقتی خونه رو بدون موبایلت ترک میکنی ، استرس همه وجودت رو می گیره و با سرعت برمی گردی که موبایلت رو برداری...، بدون توجه به اینکه حد اقل 10 سال از عمرت رو بدون موبایل گذروندی !!!

8 - صبح ها قبل از خوردن صبحونه اولین کاری که می کنی سر زدن به اینترنت و چک کردن ایمیل و فیس بوکته !

9 - الان در حالیکه این مطلبو رو می خونی، سرت رو تکون میدی و لبخند میزنی !

10 - اینقدر سرگرم خوندن این مطلب بودی که حتی متوجه نشدی این لیست شماره 7 نداره !

11 - الان دوباره برگشتی بالا که چک کنی شماره 7 رو داشته یا نه !

12 - من مطمئنم که اگه دوباره برگردی بالا حتماً شماره 7 رو پیداش می کنی،بخاطر اینکه خوب بهش توجه نکردی !!

13 - دوباره برمیگردی بالا ولی شماره 7 رو پیدا نمی کنی...، خوب من شوخی کردم ولی نشون میده که تو به خودت هم اعتماد نداری و هرچی بقیه می گن باور می کنی.

14 - مطمئنم اگر این مطلب رو ادامه بدم می خواین یه بلایی سرم بیاری !!!
پس ...
.....
....
...
..
.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
mozhgan hatami

نظرات  (۳)

هههههههه
آفرین خوشم اومدبه این میگن متفاوت!!!حرفاش همش راس بودااااا.
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۰:۵۹ هادی اسدی
از اولش هم حدس زدم سرکاریه و رفتم خطهای آخر رو بخونم ببینم کل مطلب در مورد چیه ک وقتی خوندم فهمیدم سرکاریه
بعد نشستم از اول خوندم !!!ههههه
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۶ Ali Reza Tavallaei Rad
عالی بود و جالب انگیز . . . 
پاسخ:
ممنون و تشکر ..
لطف میکنید کامنت میزارید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی