! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان
مدل جدید HP Envy اولین لپتاپِ بهره مند از فناوری کنترل با ژست حرکتی Leap Motion


Leap Mption را به خاطر دارید؟ همان دستگاه کوچکی که امکان کنترل رایانه را با ژست های حرکتی سه بعدی با استفاده از ۱ یا ۲ دست و حداکثر ده انگشت فراهم می کرد؛ چند ماهی هست که فروش کنترلر مجزای آن با قیمت ۸۰ دلار شروع شده. اما شرکت Leap Motion مُصر است که هرچه بیشتر فناوری خود را به طور یکپارچه و روی انواع رایانه ها ارائه دهد.

چندی پیش خبر از یک قرارداد همکاری مشترک بین شرکت Leap Motion و شرکت اچ پی دادیم که طی آن قرار شده بود از حسگرهای تشخیص سه بعدی Leap Motion در لپتاپ ها و رایانه های رومیزی اچ پی استفاده شود. حالا این قرارداد با یک نسخه ویژه از Envy 17 عملی شده.

نسخه ویژه لیپ موشن دارِ HP Envy 17 امکان اجرای انواع نرم افزارها و بازی ها را با فرامین حرکتی دارد که در انتهای مطلب می توانید ویدیویی از نحوه عملکرد آن را تماشا کنید. البته به نظر برخی تحلیل گران، اچ پی به اندازه کافی برای تولید این محصول وسواس به خرج نداده و علاوه بر این باتری دستگاه هنگام استفاده از حسگر تشخیص سه بعدی به سرعت تخلیه می شود.

نوت بوک جدید Envy نمایشگری ۱۷.۳ اینچ با دقت ۱۰۸۰ پیکسل دارد و لیپ موشن را به عنوان یک راه ثانوی در کنار موس و کیبرد سنتی ارائه می کند. از پردازنده هاسول Core i7 بهره می برد که به همراه گرافیک انویدیا، حداقل رم ۸ گیگابایت و دست کم ۱ ترابایت هارد درایو از لحاظ مشخصات سخت افزاری چیزی کم و کسر ندارد.

این لپتاپ از ماه آینده با قیمت پایه ۱،۰۴۹.۹۹ دلار و از طریق وبگاه اچ پی به فروش می رسد؛ ولی فارغ از موفقیت یا شکست این محصولِ خاص،  در کل چه دیدی نسبت به روش های نوینِ تعامل با رایانشگرها دارید؟ به آن دسته تعلق دارید که جانشان به موس و کیبردشان وابسته است یا با روی گشاده به استقبال فناوری های تازه می روید؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱
mozhgan hatami

نظرات  (۱)

خانم مهندس تو متنی ک کپی ،  پیست کردین یادتون رفته اون فیلم نحوه عملکرد رو کپی کنین!!!!
پاراگراف سوم رو بخونین!!
اگ من باشم ک میگم با روی گشاده ب استقبال فناوری های تازه میرم ولی خب خداییش هزینه هاش سرسام آوره!!!
پاسخ:
اینو خوب اومدی دوست عزیز ..میخواستم بدونم چقد به کل متن توجه داری و تا تهش میخونی !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی