! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

سرفیس پرو ۲ معرفی شد!

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ب.ظ

بالاخره مایکروسافت امروز خانه جدید ویندوز ۸.۱ را معرفی کرد. سرفیس پرو ۲ درحالی معرفی می شود که مایکروسافت  معتقد است از ۹۵ درصد از لپتاپ های امروز سر تر است. عملکرد گرافیکی نسل جدید سرفیس ۵۰ درصد و عملکرد کلی دستگاه ۲۰ درصد نسبت به نسل قبل بهتر شده.

این دستگاه هم مانند نسخه قبلی از نمایشگر ۱۰.۶ اینچی کلیر تایپ بهره می برد ولی دقت رنگ آن ۴۶ درصد بهبود یافته. مایکروسافت معتقد است که سرفیس پرو انتخاب حرفه ای ها خواهد بود به همین خاطر بلندگوهای قدیمی را در این مدل با بلندگوهای دالبی عوض کرده تا صدای دلنشین تری تولید شود.

سرفیس پروی ۲ طبق انتظاری که می رفت از پردازنده سری هاسول اینتل برخوردار است و به گفته مایکروسافت تا ۷۵ درصد عمر باتری آن نسبت به سرفیس پروی ۱ افزایش یافته. اگر یادتان باشد در بررسی های عملی متواتراً گفته شده بود که استفاده از کیک استند (پایه پشتی دستگاه) موقع قرارگیری تبلت روی پا سخت است.

در اصلاحاتی که انجام شده به جر زاویه ۲۲ درجه مدل اول، یک موقعیت دوم هم برای پایه در نظر گرفته اند تا تبلت را در زاویه ۵۵ درجه نگه دارد. و البته وقتی تبلت را روی پا قرار می دهید اصلاً دوست ندارید که دستگاه داغ کند و مایکروسافت مدعی ست مدل جدید علاوه بر سرعت عمل بیشتر گرمای کمتری هم تولید می کند.

ردموندی ها امروز دست پر آمده اند؛ علاوه بر خود دستگاه سرفیس پرو ۲ یک داک هم برای آن طراحی کرده اند که تبلت را به چیزی شبیه پدر بزرگش (رایانه های قدیمی) تبدیل می کند. روی این داک علاوه بر درگاه USB به منظور اتصال موس و کیبرد، درگاه Mini Display هم تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوان از نمایشگر اضافی هم استفاده کرد.

همچنین یک کیبرد متصل شونده به نام Power Cover هم معرفی شد که توسط باتری موجود داخل خود امکان روشن نگهداشتن تبلت سرفیس برای کل روز را می دهد. در کنار این تاچ کاور ۲ هم با قابلیت backlit معرفی شد.

همان طور که گفتیم روی سرفیس پرو ۲ ویندوز ۸.۱ نصب شده. مایکروسافت سرفیس را با ۴ انتخاب عرضه می کند: رم ۴ گیگابایت با فضای ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی.

در این مراسم اعلام شد که سرفیس پرو ۲ از آخر مهر ماه و با قیمت پایه ۸۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی