! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

عکس های بامزه !

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

دیروز سوار یه سیستم صوتی شدم ، روش پراید نصب کرده بود!!!

aks-tanz (24)
.

بزن قدش ، فقط خودم فقط خودت !
aks-tanz (25)
 
 
اوخی اوخی اوخی  :D
aks-tanz (22)
 
 
ای بابا ، چرا پس نیومد این دوست جون من !! :X
aks-tanz (20)
.
خب میترسه از آمپول دیگه ، ولش کن !
aks-tanz (17)
 
چه قر و فری میده این کوچولووو !
aks-tanz (18)
.
چقد خشنه این ! چیه چیزی شده ؟!
aks-tanz (19)
.
خوب وایسا میخوام لاک بزنم واست آجی ! :X
aks-tanz (14)
 
عاشق تیریپ اینم من ، خیلی شاخ شده !
aks-tanz (15)
 
نیگا داره ؟ خب ما هم دل داریم دیگه !
aks-tanz (16)
 
خدااااااااااااااااااااا چرااااااااااااااااا :D
aks-tanz (13)
 
بچه پررو چه خودشو لوس کرده :)
aks-tanz (12)
 
خودشم داره حال میکنه ، این جالبه :)
aks-tanz (11)
 
 
خب این چه کاریه بچه ، ولش کن !
aks-tanz (10)
 
برو اونور بابا ، خودتو نچسبون به من :|
aks-tanz (5)
 
کوچولو میشه شما رو بخورم لطفا ؟:D
aks-tanz (6)
 
قیافه پسرا وقتی یکی ازشون تعریف میکنه :lol:
aks-tanz (7)
 
میدووووونم دیگه نمیاد:(
aks-tanz (2)
 
قشنگ معلومه این فیله یه گندی زده !
aks-tanz (3)
 
آخ که چقد من با این صحنه حال میکنم:D
aks-tanz (4)
 
ببینم کسی لباس مارو ندیده ؟ هااا ؟  :lol:
aks-tanz (1)
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۲
mozhgan hatami

نظرات  (۳)

۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۷ هادی اسدی
ههههههه
چ عجب خانم مهندس از تکنولوژی جداشدی و ی مطلب طنزم گذاشتی!!!؟
خیلی قشنگ بودن
شااااااد شدم
ممنون

پاسخ:
آره دیگه خواستم تنوع بشه آقای مهندس !
۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۴ پیام خانی
هههههه.خیلی بامزه بود ممنون.مخصوصا اونی ک از آمپول ترسیده!
پاسخ:
ممنون از کامنتتون..
جالب و خنده دار بودن ممنون
اون بچه هه با اون پوشک مولفیکسش منو کشته !!!
پاسخ:
ممنون عزیزم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی