! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

. ... همه چی
! بیایید دقایق را به شماره اندازیم

من متولدِ پاییزم...

این روز‌ها آسمان دلم آنقدر ابری است
که حتّی پاییز هم برای امدن استخاره می‌کند
آنقدر رسیده ام
که هوس زرد شدن دارم
هوس ریختن
با باران یکی‌ شدن
دلم پاییز می‌‌خواهد.
باغچه ی پاییز من
سبز تر از بهار و
گرم تر از تابستان و
سرد تر از زمستان است
پاییز من آهنگ خش خش برگ دارد
سرود نسیم
رقص شاخه ها
پاییز چه کردی با من که اینچنین بی قرارانه
در انتظارت این روزهای آخر
تابستان را سپری می کنم.
پاییز زیبایم ! برایت دلتنگم.

بایگانی
نویسندگان

در مورد وایمکس ایرانسل چه می دانیم؟

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ب.ظ

اینترنت بی سیم و دیگر هیچ...            

وایمکس، تکنولوژی اتصال به اینترنت بی سیم با پهنای باند بالا است که به کاربران این امکان را می دهد تا در هر نقطه از منطقه تحت پوشش، وارد دنیای مجازی شوند. از آنجایی که دسترسی به اینترنت به واسطه دکل های وایمکس میسر می شود. این سرویس، نیازی به خط تلفن نداشته و کاربران برای اتصال به شبکه اینترنت تنها به یک مودم نیاز دارند.

ایرانسل به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات اینترنت بی سیم وایمکس در کشور، در حال حاضر در ۳۷ شهر کشور پوشش کامل این شبکه اتصال به اینترنت را فراهم کرده است.

مهم ترین مزیت استفاده از سرویس اینترنت وایمکس ایرانسل، بی سیم بودن آن است و با توجه به قابلیت این سرویس، کاربران در هر نقطه از مناطق تحت پوشش که باشند، می توانند به اینترنت متصل شوند.

قیمت ارزان و دسترسی سریع به اینترنت بی سیم وایمکس ایرانسل در قیاس با سایر گزینه های اتصال به اینترنت، مقرون به صرفه تر بوده و با توجه به عدم نیاز به خط تلفن، سریع تر نیز راه اندازی می شود.

البته امنیت بالای اینترنت وایمکس ایرانسل نیز از دیگر مزایای مهم آن به حساب می آید؛ چرا که وایمکس برای امنیت انتقال اطلاعات از روش ها و استانداردهای نوینی استفاده می کند و با رمزنگاری داده ها، حریم خصوصی امنی در برابر استراق سمع و نفوذ پنهانی (هک) بوجود می آورد.

از دیگر ویژگی های اینترنت بی سیم وایمکس ایرانسل این است که علاوه بر دیتا، صدا و تصویر را نیز به خوبی پشتیبانی می کند و کاربر می تواند بدون محدودیت زمانی در تمام طول شبانه روز و به هرمیزان که پهنای باندش اجازه دهد، دانلود و آپلود کند.

انواع مودم ها متناسب با سلیقه ها

درحال حاضرایرانسل ۴ مدل مودم، همراه، USB، Wi Fi و مودم فضای باز با کاربردهای متنوع به کاربران خود عرضه می کند که متقاضیان می توانند براساس نیاز خود یکی از این مودم ها را انتخاب کنند.

مودم همراه، یکی از جدیدترین محصولات ایرانسل با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، گزینه مناسبی برای افرادی به شمار می رود که همه جا نیاز به اینترنت دارند و به دنبال راحتی در استفاده از اینترنت هستند.

مودم همراه ایرانسل با استفاده از فناوری Wi Fi امکان اتصال همزمان چند دستگاه از جمله نوت بوک، گوشی های تلفن همراه، تبلت و غیره را فراهم می کند و علاوه بر آن، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق پورت USB را نیز دارد.

این نوع از مودم های ایرانسل با توجه به قابلیت حمل و نقل آسان، قابلیت شارژ توسط آداپتور و USB و گیرندگی قوی مورد توجه کارشناسان و متخصصان قرار دارد.

مودم های USB ایرانسل که یکی از پرفروش ترین محصولات این اپراتور به شمار می رود، دریچه ای سریع و آسان برای ورود به دنیای مجازی به شمار می رود و با توجه به اندازه بسیار کوچک آن و ابعادی که شبیه به یک فلش مموری دارد با استقبال خوب کابران مواجه شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دسته از مودم های ایرانسل آن است که علاوه بر این که به پورت USB رایانه شخصی متصل می شود، به همراه آن یک سامانه تقویت کننده نیز به کابران ارائه می شود تا در مکان هایی که امواج دریافتی ضعیف است، همچنان اینترنت را با کیفیت و سرعتی مناسب دریافت کنند.

مودم های Wi Fi که تنوعی از امکان دسترسی به اینترنت را برای مشترکین خود بوجود می آورند در هر نقطه از منزل یا محل کار، قابلیت استفاده دارند و کاربران می توانند با استفاده از رایانه همراه، گوشی هوشمند وتبلت، بدون نیاز به کابل، به مودم Wi Fi متصل شوند.

علاوه بر این، این دسته از مودم های ایرانسل دارای پورت خروجی RJ۴۵ بوده و این امکان را در اختیار کاربرانی که دارای رایانه شخصی هستند، قرار می دهد تا بتوانند با استفاده از کابل شبکه، به وایمکس ایرانسل متصل شده و از اینترنت استفاده کنند.

این نوع از مودم های ایرانسل دارای قدرت گیرندگی بالایی بوده و در خارج از ساختمان نصب می گردد و با توجه به این ویژگی، در مکان هایی که فرکانس های دریافتی ضعیف تر باشد، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

چگونه مشترک وایمکس شویم؟

کلیه متقاضیان وایمکس ایرانسل می توانند براحتی و با مراجعه به یکی از فروشگاه های منتخب ایرانسل که اسامی آن ها در وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی irancell.ir وجود دارد، درخواست خود را ارائه داده و پس از طی مراحل ثبت نام و ارائه مدارک لازم، سرویس و مودم فعال خود را دریافت کنند.

همچنین متقاضیان می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت ایرانسل،کلیک روی گزینه ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام وایمکس، به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز ایرانسل نیز که اسامی آنها در وب سایت رسمی ایرانسل وجود دارد مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، کاربران می بایست با انتخاب یکی از ۶ روش پرداخت اینترنتی با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، پرداخت تلفنی با استفاده از کارت های عضو شتاب، مراجعه حضوری به شعب بانک، پرداخت سریع از طریق وب سایت ایرانسل و انتقال خط به خط، هزینه سرویس وایمکس خود را پرداخت و از اینترنت وایمکس خود استفاده کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
mozhgan hatami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی